top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverSplinter

Speech partijleider

Bijgewerkt op: 1 mei 2021

Wat een avond, splinter vanuit het niets de grootste! We hebben een solide campagne afgelegd, veel posters en een fantastisch team! Ze verdienen het allemaal genoemd te worden: Wouter mijn trouwe nummer 2 heeft me echt geholpen zowel achter de schermen als voor. Michiel een goed bestuurslid en een stemmenkanon 7 stemmen vanuit ons mooie volk. Het poster talent mats wat kan die veel een echt politiek talent! Daarnaast ook de mede oprichters: Rik en Johan zij hebben mooi de pilaren van de partij opgebouwd en daar ben ik ze nog steeds dankbaar voor! En onze nieuwelingen Chris, Daan ook jullie bedankt!

Nederland heeft links gekozen, en dat is mooi en ik zal onze ambities niet verbergen wij willen regeren en ik wil Wouter als minister-president. ik zal dus de kamer in gaan!

Een links kabinet zoals Nederland gekozen heeft is ons doel! Wij hopen dat wij als grootste partij hoe dan ook in een kabinet komen. Splinter is vandaag groot geworden vanaf vandaag gaan we een sociaal-progressief beleid doorvoeren!

Vanaf vandaag begint een nieuw tijdperk

laat een traan

Ik dank u allen!

4 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page